نوبت شماست

حالا دیگه دوست دارید از چی بگم ؟
نظرات 13 + ارسال نظر
اروند جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:16 ب.ظ http://www.arvand.net

از کلاب های تورنتو بگو!!! این یکی رو فکر کنم کم بیاری!!!

عمرا

رضا جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:34 ب.ظ http://1aadam.persianblog.com

بد نیست اگر در مورد ادامه تجصیل در دانشگاه برای دوستان مطلبی بنویسید. تشکر

فکر خوبی هست. حتما

پژواک جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:23 ب.ظ http://pajvak.persianblog.com

از امتحان رانندگی بگین. راستی این certificate چقدر تو کم کردن بیمه موثره؟

- توی آرشیو موضوعی بگردی پیداش میکنی !
- سرتیفیکیت حدود ۱۰٪ از کل بیمه کم میکنه ولی بیشتر از سه سال ارزش ندارد (این هم از کلک های شرکتهای بیمه است !)

حسام شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:05 ق.ظ

آقا سلام
من تقريبا تمام مطالب وب شما را خوندم تنها مطلبی که هنوز سوال دارم نحوه ادامه تحصيل در دانشگاهها و يا قبول کردن مدرک ماست.من خوشحال و متشکر ميشم اگر لطف کنی توضيح بدی.در ضمن در مورد خودم من فوق ليسانس مهندسی مکانيک با حدودا ۷ سال سابقه کار هستم و تا قبل از پايان سال شمسی عازم کانادا(بسته به پذيرش دانشگاه به همان شهر خواهم رفت).بازهم ممنون......

امیر شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:10 ق.ظ http://azemrooz.blogsky.com/

روش های پولدار شدن از طرق شرعی را هم اگر بگی بد نیست.

اگر بلد بودم الان اینجا وبلاگ نمی نوشتم که - توی یک جزیره آمریکای مرکزی بودم کنار ساحل زیر یک درخت نخل با چند تا آبجو تگری !!! (عین توی فیلم ها)

یک هموطن شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:37 ق.ظ

منهم میتونم کمکت بکنم در بعضی از این سوژه ها بغیر از کلابهای تورنتو.

سوژه های خوب: (ممکنه بعضی هاش رو قبلا گفته باشی)
- ادامه تحصیل و تحصیل در کانادا
- گرفتن وام منزل سبک تر که زودتر هم تمام شه
- اسپانسر کردن همسر و خانواده نزدیک
- روشهای درست نوشتن دعوتنامه
- خرید ماشین: لیس یا خرید
- کاریابی. روشهای درست رزومه نوشتن
- کمکهای داوطلبانه ای که وجود داره و یا ما میتونیم بکنیم
- امکاناتی که واسه بچه ها در این کشور وجود داره
و غیره...

همانطور که گفتید بعضی هایش را قبلا گفتم (مراجعه به آرشیو موضوعی سمت راست صفحه) - بعضیهایش را هم یک چیزهای میدونم که میگم شما هم همه مثل همیشه لطف میکنید و تکمیلش میکنید - بعضی هایش هم چیز زیادی نمیدونم که من بحثش را شروع میکنم مابقی هم هر چی میدونند لطف میکنند و میگند . ممنون از سوژه های خوبت

پیروز شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:41 ق.ظ

آقا سلام
از رزومه نوشتن بنویسید. تشکر

قبلا یک چیزهائی بطور کلی در موردشان بحث کردیم که میتوانید در آرشیو موضوعی (سمت راست صفحه) پیداشون کنید.

مامان نیلو شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:50 ب.ظ

- در مورد تفریحات بچه ها و امکانات موجود برای بچه ها ... مثل سنتر آیلند - چاکی چیز - واندرلند - انتاریو ساینتس سنتر
- در مورد نحوه استفاده از کتابخانه و سفارش آنلاین
- در مورد کار پولینگ و اینکه بعضی از مسیر های رانندگی را میشه با دیگران شریک شد و در هزینه ها صرفه جویی کرد
- در مورد نحوه شکایت بابت جریمه های رانندگی
- در مورد نحوه استفاده از کلاس های زمستانی و آشنایی با مراکزی مثل YMCA
- در مورد خرید از Outlet mall ها و بهترین مکانهای خرید
خسته شدم.....

آرش یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:47 ق.ظ

در مورد پیدا کردن کار در رشته کامپیوتر

مامان نیلو یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:55 ب.ظ

شما برنامه بریز . ما هم هستیم. هر جا بگی میایم . هر وقت باشه میایم.... فقط دو سه روز زودتر .... در ضمن ما همه خیلی هم بولینگ باز هستیم . اگه خواستین دفعه آینده خبرتون میکنیم که با هم بریم.....

سارا دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام ـ اگه میشه لطف کنین و از ادامه تحصیل در کانادا بگین. اینکه میگن اونجا وام تحصیلی میدن صحت داره؟ و اگه داره میزان و نحره گرفتنش چه جوریه؟ ممنونم از راهنمای تون.

یک هموطن دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:02 ق.ظ

به آرش خان: هندوستان جای خوبیه چونکه تمام کارهای آی ت داری میره هند.

بچه ام ای اس دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:29 ب.ظ

خوب خونه رو که خریدیم یه کم از خرید ماشین بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد