درصد جرم و جنایت در تورنتو


دیروز از رادیو شنیدم که:

آمار جرم و جنایت تورنتو از ۵ سال پیش تا کنون ۱۱ درصد کاهش نشان میدهد ولی ۶۳ درصد از مردم بر این باورند که درصد جنایت بیشتر شده و احساس ناامنی میکنند!
نظرات 5 + ارسال نظر
فرزان چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:51 ب.ظ

استاد به اون احمق نفهمی که میخاد بصورت قاچاق بیاد اینجا - اونم با خانواده - بگو آره آره بدو بیا که کانادا فقط تو یکی رو کم داره. اگه تو هم بیای اینجا دیگه می شه utopia ! ماهی ۱۰۰۰۰ دلار حقوق بهت میدن با یه پونتیاک G6 ! خوده مارتین هم میاد بندر از قایق پیادتون می کنه! واقعا به قول دایی جان ناپلوون (چرا اینجوری نوشتم!) چیزی که نهایت نداره خریته!

ملا حسنی چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:49 ب.ظ http://mollah.blogspot.com

آقای تورنتویی عزیز
مدتی اه نبودی؟ معلومه کجایی؟؟!!

وحید پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام
خوبی؟
کاپیتان میخواستم بدونم کلا اوضاع بازار کار و اشتغال در کانادا چطوره؟
الان حوزه مشاغل حوزه IT اونجا چطوره؟مثل نرم افزار و برنامه نویسی و شبکه و اینجور چیزا؟میشه به امید پیدا کردن کاری در این زمینه اقدام به مهاجرت کرد؟
ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:46 ق.ظ

آیت الله هاشمی رفسنجانی چهل درصد سهام مایکروسافت را خرید.

به گزارش جان مکنامارا خبرنگار بی بی سی روز گذشته در پی امضای یک قرارداد رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی چهل درصد از سهام شرکت مایکروسافت را از بیل گیتس خریداری کرد.

درپی تغییر سیاستهای مالی شرکت مایکروسافت و در راستای واگزاری سهام این شرکت به سرمایه داران خارجی، دیروز در جلسه ای محرمانه در پایتخت سوئیس بیل گیتس چهل درصد سهام شرکت مایکروسافت را به آیت الله هاشمی رفسنجانی منتقل کرد.


رفسنجانی در پاسخ به سوال خبرنگار بی بی سی مبنی بر علت این اقدام گفت:

"مایکروسافت شرکت بزرگی است. من و علی همیشه از ویندوز و دیگر محصولات این شرکت در اوقات فراغت خود استفاده میکردیم. بیل گیتس هم مرد با خدایی است و همیشه در کمک به مراکز خیریه پیشتاز بوده. بنابراین تصمیم گرفتیم سهام این شرکت را به جمهوری اسلامی ایران منتقل کنیم تا با این کار مشت محکمی به دهان آمریکا زده و منابع نرم افزاری آنها را به آغوش اسلام برگردانیم..."

در این راستا بیل گیتس مدیرعامل سابق شرکت مایکروسافت نیز با اعلام خرسندی از این معامله اکبر هاشمی رفسنجانی را "مرد باخدا و در عین حال با هوش تجاری" عنوان کرد و آن را مایه نزدیکتر شدن به آقا امام زمان توصیف نمود.

کارشناسان بر این باورند که این معامله احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران را به دلیل درگیر شدن منافع ملی ایالات متحده با دولتمردان جمهوری اسلامی کاهش میدهد.

بنیاد بسیج نیز امروز صبح در بیانیه ای حمایت خود از این معامله را ابراز داشته و خبر از برنامه های آموزشی محصولات این شرکت بویژه .NET و سیستم های توزیع شده در بین بسیجیان کشور داد.

یه پسر باحال از دبی ! دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ق.ظ

کاپیتان جان کجایی بابا دلمون برات تنگ شده ......
راستی چند تا عکس هم اگه این وسط مسط! ها بزاری بد هم نمیشه ها ... تنوعه یه جورایی دیگه .

قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد