انجمن ایرانیان مهاجر به کانادا

قابل توجه کسانی که هنوز مراحل مهاجرت را میگذرانند:

چند وقت پیش ایمیلی داشتم که اعلام میکرد انجمنی در یاهو درست شده که فقط و فقط در مورد چگونگی مهاجرت به کانادا و مراحل آن صحبت می کند. اگر شما هم هنوز در پیچ و خم این داستان هستید فکر میکنم بد نباشد عضو این انجمن بشوید و جواب سوالاتتان را بگیرید.


یادم رفت این را نیز اضافه کنم که بحث این گروه بر روی موضوعات اصلی مهاجرت است مانند:
- چطور حساب بانکی باز کنیم.
- چطور از وضعیت پرونده خودتان آگاه شوید.
- معاینات پزشکی

و موارد دیگری که میدونم مورد توجه خیلی ها است.
نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز از شیراز دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 05:20 ق.ظ

سلام ـ ممنون از وبلا گ عالیتون. یه سوال داشتم. من با یک دختر کانادایی الاصل ازدواج کردم. ۲ ماه دیگه در تهران مصاحبه دارم. میخواستم بدونم کسی میدونه که در زمان مصاحبه چی میپرسند؟!!! آخه اینجا دیگه بحث یآد داشتن زبان انگلیسی و ۶۷ امتیاز نیست. مثله اینکه چیزهای دیگه ای تویه مصاحبه مطرحه. پیشاپیش از کمک احتمالیتون تشکر می کنم.

سلام همشهری؛
خیالت راحت باشه مشکلی نیست که بخواهی نگرانش باشی - این مصاحبه فقط جنبه فرمالیته دارد ! میری آنجا چندتا سئوال مسخره جواب میدی که جوابهابت نقش زیادی در نتیجه مصاحبه نداره.

اینجوری بگم ؛ شما خودت را از همین الان کانادائی حساب کن !

موفق باشی کاکو

هموطن دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.yekhamvatan.blogspot.com

میشه خواهش کنم "چطور حساب بانکی باز کنیم" رو اینجا پست کنید یا ایمیل کنید. مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد