آشنائی با کلاسهای زبان

رمز موفقیت شما در کشوری مانند کانادا داشتن زبانی قوی است.

شما هر چه زبان خود را تقویت کنید باز هم کم است. بطور کلی کسانی که قبل از حدودا ۱۲ یا ۱۳ سالگی به یک کشور با زبان متفاوت مهاجرت میکنند در مورد زبان و لحجه مشکل چندانی نخواهد داشت ولی به همین ترتیب هرچند سن و سال شما بالا برود یادگیری یک زبان جدید مشکل تر خواهد بود. شما برای تقویت زبان خود امکانات متفاوتی دارید.

کلاسهای لینک (LINC) و یا Language Instruction for Newcomers to Canada
کلاسهای لینک برنامه های کاملا رایگانی است که جهت آموزش زبان انگلیسی برای تازه واردان اجرا میشود. این کلاسها بصورت تمام وقت و نیمه وقت موجود میباشند و کسانی واجد شرایط برای ثبت نام هستند که هفده سال به بالا داشته باشند. بعضی مراکز لینک دارای مهد کودک رایگان میباشند و به خانواده ها سرویس میدهند. برای اقدام بایستی به شماره تلفن ۵۴۶۲-۹۲۵-۴۱۶ تماس گرفته و وقت قبلی بگیرید تا از شما امتحان سطح بگیرند. سپس شما را به نزدیکترین مرکز کلاسهای لینک به منزلتان معرفی خواهند کرد.

جهت اطلاعت بیشتر میتوانید به آدرسهای ذیل مراجعه فرمائید.

http://www.cic.gc.ca/english/newcomer/linc-2e.html 
http://www.tpl.toronto.on.ca/mul_esl_linc.jsp
http://webhome.idirect.com/~cclcs/linc.html
http://www.eslincanada.com/linc_programs.html


کلاسهای انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) و یا English as Second Language
این کلاسها اکثرا رایگان نبوده و برای شما هزینه دارد و در بیشتر کالج ها و مراکز زبان تدریس میشود.


اضافه شده:
بعضی روشهای تقویت زبان
نظرات 13 + ارسال نظر
بهرام چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:47 ق.ظ http://dokhtarankimiagar.blogsky.com

به وبلاگ منم سر بزنین و در مسابقه شرکت کنید!!!!جایزه هم داره!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:15 ق.ظ

بابا انقدر سوتی نده کاپیتان سیروس تا باخبر شدی کلاسهای زبان مجانی داره تعطیل میشه هول شدی ترسیدهی مهاجران کم شن؟ شکر خدا سیر نزولی بازدید کننده هات امید بخش سیروس جان! در مورد رزومت هم اون پیتزا پیتزایی پر شد برات بازم میگردم تا بتونی فعلا بجای سیویک یه دوچرخه از کانادیان تایر بخر تا ببینیم چی میشه. همه تا یه دوسالی از جیب می خورن بعدن میشن دلیوری دیگه سوخت و سوز نداره نگران نباش!!! بای!

سهیل چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:14 ب.ظ

فکر میکنم ESL هم تقریبا مجانیه. ۱۰ دلار برای هر دوره.

سمندر چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:22 ب.ظ

دوست عزیز با تشکر از زحمات شما اما احتمالا می دونی که از جولای به بعد قراره کلاسهای مجانی رو بردارند و علت اینکه برای همه متقاضیان مهاجرت امتحان زبان اجباری شده همین هستش. چون ظاهرا دولت کانادا دیگه تونایی پرداخت این یارانه رو ندارد. (شاید هم نم خواد!) خلاصه موفق باشی.

با تشکر؛

چون هنوز اطلاعات لینک روی اینترنت موجود است نمی توانم فعلا این قسمت را حذف و یا دستکاری کنم.

فکر می کنم توضیحات شما دوستان کافی باشد. سپاس از ریزبینی شما.

هومن چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:22 ب.ظ

آهای آقای بی نام و نشان چرا جرات نداری خودت را معرفی کنی. می ترسی بشناسنت و گند کارهایت در بیاد اگه جرات داری خودت را معرفی کن و اینقدر چرت و پرت نگو. حالا یکی پیدا شده و داره مهاجران را راهنمایی می کنه تو چرا حسودیت میشه. کار کردن عار نیست بلکه مفت خوردن قباحت داره میگن برو کار میکن مگو چیست کار. فکر کنم تو بدبخت همه اش زیر پوشش ولفر بودی و همه اش مفتخوری کردی و حالا هم چشم نداری ببینی که یکی داره راه و چاه را نشان مردم میده.
خجالت بکش و دست از چرت و پرت نوشتن بردار.

سیروس چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:26 ب.ظ

من که نشنیدم بخوان کلاس‌های مجانی رو بردارن. همیشه برای مهاجرت می‌بایستی سطح زبان بالایی داشته باشید. در واقع کسانی که از این کلاس‌ها استفاده می‌کنند افرادی هستند که به طریق فامیلی یا با ازدواج به کانادا مهاجرت کردند، و نیازی به دانستن زبان ندارند. بد نیست دوستان منبع این خبر رو هم ذکر کنند.

عاشق ایران پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:27 ق.ظ

حالا از اول جولاک که آی ال تی اس پایین 8 رو حذف کردن و کلاسها تعطیل شد بهتون میگم اوکی؟ مثل اینکه کاپیتان هومن هم به اسمامون اضافه شد!!! کاپیتان هومن =سیروس = هومن = ... ! لول! هی بیخود زور نزن رفرش کن صفحه رو بازدید کننده هات دیدن طلاعاتت همش الکیه گذاشتن رفتن!!! با ای ای و ال مجانیه چی میکشی آخی!!! راستی اگه از این کفشهای جلو سفت (کارگری) داری یه جا پیدا کردم ساعتی 7 دلار میده برای جابجا کردن بلوکهای ساختمانی اگه میخوای رزومتو بده! از فیوچر شاپ تازگی چیزی نخریدی؟! با بای!

سیروس پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:47 ق.ظ

بهتون می‌گم که نشد حرف، اگر جایی خوندی لینکش رو بذار وگرنه فایده‌ای نداره.

راستی بی‌نام جان جواب سول من رو ندادی:

یک سوال ساده: آقای x به چه دلیلی باید در ایران بمونه وقتی شرایط مهاجرت براش فراهم هستش؟ نرخ بیکاری که کمتر از یک پنجم هستش. سطح درآمدها با مخارج رابطه‌ی منطقی دارند. آزادی های فردی و فرهنگی فراهم هستش. دارای بالاترین شاخص توسعه‌ی انسانی هستش. امکانات تحصیلی فراوان وجود داره و بسیاری موارد دیگه. حالا به چه دلیل منطقی نباید بیان این‌جا؟ با هوچی گری و شلوغ‌بازی که نمی تونی کسی رو متقاعد کنی! بیخود نیست هر ساله تقاضای مهاجرت به کانادا بیشتر می‌شه.

علیرضا پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:24 ق.ظ http://shirazaviation.persianblog.com

با سلام خدمت شما ... خیلی با این وبلاگ حال میکنم . واقعا گل کاشتی کاپتان . من رشته ی تحصیلی ام هوانوردی هست .لطفا اگه میشه در مورد تحصیل توی این رشته در کانادا هم بنویسید . من یه لینک هم از شما تو وبلاگم دادم .سر بزنید .................بای

اروند پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.arvand.net

این وبلاگ برای تبلیغ خوبی یا بدی کانادا نیست. واسه کمک به کسانی هست که تازه از ایران اومدند و یا در آستانه اومدن هستند و تقریبا دیگه راه برگشتی واسشون وجود نداره. هم این بی نام و نشان و هم این سیروس حسابی دارند قضایا رو پیاز داغ می کنند. کانادا نه به خوبی که سیروس می گه هست و نه به بدی آقای بی نام و نشان. در ضمن کاپیتان اروند هم اضافه شد!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:55 ب.ظ

khedmate hame capitan haye aziz doostan khodetoono bekoshid az amare bazdid konnadeha hame chi maloome hala bezarin berim jelo ILTES balaye 8 ro bepors!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام خدمت همی کاپیتان های مشترک امیدوارم که هر چه زودتر کار پیدا کنی و انقدر بهت فشار نیاد!!! کفش کارگری رو نگفتی؟؟ راستی از آمار طلاق بکو؟ بگو بیشتر ایرانیا میان اینجا خراب میشن!!!!

هومن شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:31 ب.ظ

من هم با کاپیتان اروند موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد